Dizajn


Dizajn proizvoda jedna je od najstarijih i najobuhvatnijih grana dizajna. Dizajneri proizvoda se znanjima, sposobnostima i veštinama osposobljavaju da dizajniraju široku lepezu upotrebnih materijalnih dobara. Prevashodno dizajniraju tehničke i druge proizvode koji se izrađuju u industriji, kao što su elektronski proizvodi, kućni aparati, prevozna sredstva. Uz to, dizajniraju i proizvode koji se izrađuju u maloj privredi, zanatstvu, pa čak i u malim kućnim radionicama. Dizajneri ovog profila se osposobljavaju da, pored tehničkih proizvoda, dizajniraju širok spektar umetničkih, upotrebnih i ukrasnih predmeta različitih namena.

Dizajneri su zaslužni za izgled vozova, automobila, kompijutera, nameštaja, različite ambalaže, knjiga, časopisa, plakata, odeće.

 DIZAJN STRANICA(web dizajn) prilagodite proizvodu za kojeg ste specijalizirani i vašoj strategiji prodaje. Postoje trgovine i trgovine, a svoju kreirajte poštujući specifikum proizvoda i ciljane skupine korisnika. Dizajniranje košarice još je jedna učestala zamka web trgovine. Zapamtite da to nije mjesto maštovitih i originalnih rješenja. Recimo da je kupac pronašao ciljani proizvod, pročitao njegove specifikacije, pronašao odgovor na sva pitanja i napokon se odlučio na kupovinu. Predvidivo mjesto i prepoznatljivost košarice, iako banalna stvar, vrlo su važni.


Može se bez preterivanja reći da je u savremenom poslovanju firma bez veb sajta ekvivalent za lice bez identiteta. Internet mreža je ogromna enciklopedija informacija, ali je takođe postala i način za proveru vašeg poslovanja. Ako trenutno imate posao, bez obzira da li je na mreži ili van mreže, moraćete da se oglašavate efikasno.
Profesionalno i kvalitetno dizajnirane veb stranice će promovisati vaše poslovanje na Internetu. Dobar veb sajt će takođe istaći razloge zbog kojih kupac treba da se odluči za vas pre ostale konkurencije. Internet je pun marketinških mogućnosti koje nisu dostupne van mreže. Internet može da vam obezbedi nove ideje o tome kako da proširite tržište vašeg poslovanja, dopuštajući mogućnost da vidite veb stranice vaše konkurencije. Informacije koje stičete iz analize sajtova konkurencije mogu se koristiti kako bi unapredili vaše marketinške napore.